Stichting Audiovisuele Toegankelijkheid

overzicht

Kom jij ons team versterken?

5 augustus 2022

Een vrouw gebruikt Subcatch in de bioscoop; een jongen gebruikt Earcatch in de bioscoop.

Vacature: Communicatiemedewerker (16-24 uur)

Stichting Audiovisuele Toegankelijkheid (SAVT) zet zich in voor de toegankelijkheid van kunst, cultuur en media voor mensen met een visuele of auditieve beperking. SAVT wil de mogelijkheden en zelfstandigheid bevorderen van mensen die blind, slechtziend, doofblind, doof of slechthorend zijn. In het bijzonder houdt de stichting zich bezig met de lobby rondom audiodescriptie en het beheer van de apps Earcatch en Subcatch. Hiertoe werken we o.a. samen met belangenorganisaties, cultuurfondsen, film- en televisie-industrie en theaters.

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste project- en communicatiemedewerker met hart voor mensen met een visuele of auditieve beperking. Als je zelf een visuele of auditieve beperking hebt, kun je ook zeker reageren.

Wat ga je doen?
• Communicatie met de doelgroepen, via nieuwsbrieven, social media en websites
• Beheer van de apps Earcatch en Subcatch
• Enige administratiewerkzaamheden
• Meedenken over mogelijkheden voor SAVT

Wat breng je mee?
• Je beschikt over een relevante mbo- of hbo-opleiding
• Je bent geïnteresseerd in mediatoegankelijkheid en inclusie en hebt affiniteit met de doelstellingen van Stichting Audiovisuele Toegankelijkheid
• Je bent communicatief sterk en schrijft foutloos Nederlands
• Je bent secuur en proactief

Wat bieden wij?
• Een inspirerende, afwisselende baan met marktconform salaris
• De mogelijkheid bij te dragen aan een inclusieve samenleving waarin kunst, cultuur en media ook toegankelijk zijn voor mensen die blind/slechtziend of doof/slechthorend zijn
• Je kunt je ontwikkelen in een klein team en krijgt de kans om mee te denken over de projecten en activiteiten van de Stichting
• Een mooie werkplek op kantoor in Blaricum, in een groene omgeving
• Goede koffie en dagelijks een gezamenlijke lunch

Enthousiast?
Stuur je CV en motivatiebrief naar Ellen Schut, projectleider: info@savt.nl.